edakbulak sezeryani guzel ama soyle bisey var anne odaya gelmeden refatciyi odaya almiyolar ve bebegide getirmiyolar yani dogum bi kaplikasyon gerceklesse uc bes saat surse bebegi kimseye vermiyolar bebek odasinda bekletiyolar ebeleri hemsireleri zaten cagir cagir gelmiyolar gorus saati 3ten 9 za kadar yarim saat arayla kimligin olmali mutlaka yaninda babaya ilk gun tolerans saglaniyor odada uzun kalma konusunda sonra babada yarim saat arayla gelip gidiyo normal dogumda duydugum kadariyla bi odada tek basina doguruyon sonra odaya aliniyon