@sedalina46 21 haftalık oldum ilk üç ay hiç bir şeyim yoktu çok rahat hamilelik geçiriyorum diye kendimi motive ettim hep yaklaşık iki haftadır da bişey yemesem de yanıyor su içsem de yanıyor gavıscon da kullanıyorum sabah akşam faydası karbonatlı su da içiyorum ne yaptıysam geçmiyor rahim büyüdüğü için mideye baskı yapıyor ondan kaynaklanıyor için ama abartmayın bence çünkü ne yaparsak yapalım bunu çekicez başka çaresi yok