Tugce4105 13 şubatta adet günümdü 18 şubatta bitti ve birliktelik oldu korumasız ilişki 13 martta adet görmedim kan tahlili yaptırdım negatif dedi doktor günümde 2 gün geçti test yaptım hafif silik cıktı acaba varmıdır?
DiplomaliEvHanimi Tugce4105 1haftalik gecikmede kanda cikabilir istiyosan bekle eger duzenli adet takvimin varsa 😇 benimde 6gun gecmisti 7subatda oldum 10da bitmisti 😇
Mervenin Tugce4105 hafif silik çıktıysa ben pekmgüvenmiyorm canm kan ver bence netleşmesi için o testlere hiç güvencim kalmadı
Yafri Hafif silik bile çıksa muhtemelen gebelik vardır tabiki yanılma payı var kan tahlili yaptırmanız da fayda var
Mervenin Tugce4105 bende öyle silik bir test olayı yaşadm ondan inanmıyorum o testlere benmde negatif ti kanımda. Direk kan vermek daha mantıklı canm ümitlenmeden önce