aleynau İlk kan verdiğimde sonucum 198 di 1 hafta sonra tekrardan kan verdim ama 740 çıktı şu an bu normal mi değil mi doktor kontrolüne de daha gidemedim
esraadgzl17 aleynau değerin gayet güzel yükselmiş canım 2 gün de bir 2 katı olcak bu sayının 148 çıkıp düşüyor olsaydı hamilelik yoktu ama şuan hamilesin hayırlı olsun ☺️