Tulinmom tam 40.haftada dogum yaptım bende artık gelmiyot dıye beklemekten sıkılmıştım.39+5 te normal muaneye gittiğimde nst de sancm cktı ama bne hııstmyrdm kasılma vardı ve muane oldum 2 cm axıklık vrdı ve yatısım yapıldı. 2 gun hastanede bekledim ve dıgurcak gibi hıc degıldm hıc sancım yoktu. Ve tam 40.gunu kasılmalar basldı gece ve ögleden önce biraz sunı verp dogumu hızlndrmaya basldı kar ama ben normk sancımla arasında asırı frk yoktu. Ögleden snra da dogumum gercdkledtı. İnanın vakti zamanı vr dogumun. Direk suni sancıyka acıkma olmadan dogumu baslatmsk nasıl olur kolay okur mu bilemyrm ama Rabbim herkesi bı nefeste kurtarsın🙏🙏