nazende17 Doktorum tahlil yapmadan idrarda yanmam olduğunu söyleyince verdi ama içimde şüphe var içip içmemekle ilgili bu konuda bilginiz var mı kullananları yoruma bekliyorum 6+1im❤️
gunelozturkq nazende17 rahatlıkla kullana bilirsin gebeliğimin başindan beri o kada rcok kullandim ki enfeksiyon daha kötü bence yanma varsa otomatik enfeksiyonda vardır
aslmoms 1 kutuda bir paket var zaten. ben içtim iyide geldi. idrar yolları enfeksiyonu önemli. enfeksiyon o ilaçtan daha zarar veriyor korkmayın