Kızlar bir haftalık bebişim var. İlk doğduğunda sol memeyi iyi kavradı. Sağ tarafı vermekte zorlandığımız için biraz uğraştık. Bu süreçte sol göğüs ucumda feci bi çatlak oluştu. Artık emzirirken kıvılcım çıkıyor sanki mecburen pompayla sağabiliyprum. Ne kulllanmam lazım acil yardım edin lütfen