gogebakk Kızlar adetim 2 gün gecikti ama bu ay yunurtlama geç oldu adete daha var ama 2 gündür inanılmaz bi gaz sorunu yaşıyorum evde adet olacak gibi hafif sancım var hayatımda daha önce en fazla 1 kere olmuştur nasıl giderebilirim tavsiyesi olan var mı
bebegimle_ben gogebakk canim gaz sorunu hamilelikten olur diyorlar adetin gectiyse gec dolenmis olabilir
bebegimle_ben gogebakk Hamilelikte gaz sorunu, artan progesteron hormonunun sindirim sistemini yavaşlatması ve büyüyen rahmin bağırsaklara baskı yapması nedeniyle çok sık görülür
gogebakk bebegimle_ben ömrümde böyle bi şey görmedim ya ilk gebeliğimde de olmuştu ama bilmiyorum ki geçmiyor da daha dpo 6 bugün öyle düşün
bebegimle_ben gogebakk evet biraz uzun surer gecmesi ilk hamilelikte olduysa kesin guzel haber var canim insallah bakalim dpo yavas yavas yukseliyor test yaparken haber ver canim birlikte sonuca bakalim bana resmi atarsin insallah guzel haberler iyi geceler yarin gorusuruz
bebegimle_ben gogebakk bende test yaptim negatif cikti simdi baska test aldim bakalim o test iyi degil diyorlar