İkk bölümleri çok iyidi ama eleninin mıymıy hallerinden sıkıldım sen süper zeka doktorsn kendine gel 😅 esmeninde yok hicarana sarıldı anne dedi vs söyle madem gerçeği neyin tribi neyin kafası bu sinir olmaya başladım iso ve fadime için izliyorm yoksa bitti dizi bnm için