Beylikdüzü devlet /kanuni araştırmaya giden Var mı kızlar yada doğumları burda yapmayı düşünenler benim 2. Hamileliğim sezeryan olcak ilki öyle olduğu için ilk doğumum kanunide oldu gayet güzel geçti ama üstünden 4sene geçti son dönemde doğum yapan var mı memnun musunuz?ve doktor önerisi yapar mısınız ? Ben Beylikdüzünde mehmet satıcı kanunide çetin şamiloğluna gidiyorum ikiside çok iyi