Çocuk düşünüyordum o yüzden sağlıklı şeyler beslenmem gerektiğini düşündüm altı senedir sigara kullanıyordum sigarayı bıraktıktan bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim hem de iki aylık hamileymişim o zaman öğrenmiştim bırakmışım
İyi ki de bırakmışım bırakmasaydım devam etseydim de zaten hamile olduğunu duyduğuma daha içmeye devam etmezdim bebişin ve kendi sağlığınızı düşünün eminim zaten düşündüğünüz için sordunuz bu soruyuda ama en doğrusu bebişinizi düşünmeniz olucaktır