Zbyd3
bebeğe bir takım + 1 adet bez + bir ince battaniye doğum sonrası giydirsinler diye koydum.
Bir kalın bebek battaniyesi + 4-5 yedek takım+ ıslak mendil + tuvalet kağıdı ve 20-25 bez yedek koydum (hastane uzak olduğu için) hurma + zemzem
kendime kalın bir hırka 2 alt üst takım bir tane de elbise olarak kullanabileceğim ince ferace+ başörtü + çorap + depend + iç çamaşırı +roll on + minicik kutuda şampuan +çöp poşedi
Yiyecek içecek olarak da bisküvi, çikolata, şerbet gibi şeyler koydum.
İlk hamileliğimde yine bu tarz bir çanta hazırlamıştım sadece 2 takım bebeğe kullandık, bir ince bir kalın battaniye kullandık, kendime de bir pijama takımı, atlet, çorap ve hırka kullanmıştım. Özelde cırtlı bez vs. vermişlerdi doğum sonrası kanama ve dikişleri kontrol ettikleri için depend kullanmamıştım.