cansu2306 Vücudunuza yerleştirdikleri bir çeşit cihaz. Atıyorum 24 saat gibi bir süre üstünüzde kalıyor, o süre boyunca kalp ritminizi ölçüyor. Ona göre doktor gerekli görürse ilaç yazıyor veya doğum şekliniz bile etkilenebilir. Bazı durumlarda normal doğuma almayabiliyorlar. İlk doğumumda benzer bir durum yaşadım. Son haftalarda 120lerde nabzım çıkıyordu, gün içinde 170i falan bulmuş. İlaç başlamıştık. Bu sefer 16-17.haftalarda başladı şikayetim, doktora sordum, kardiyoloji görsün dedi. Acil size bir şey yapmaz, kardiyolojiye gitmelisiniz.