Senemceeee Kızlar 30. Haftanın içindeyiz, son iki gündür aşırı bir şişkinlik hissediyorum haftaya randevum var ama bebek hareketli ayakta durunca falan aşırı ağırlaşıyor, sizde de durum aynı mı?
Semayyy Senemceeee 29+3deyim. Resmen bir anda ağırlaştım. Sanki 40a dayanmış gibi bir halim var ne yürüyebiliyorum ne oturabiliyorum ne uyuyabiliyorum ayakta dikilsem sanki karnım çatlayacak gibi hissediyorum 😁 ilk hamileliğimde bu kadar değildi, sonumuz hayr olsun 🙈😁🌸
elinaz1 Senemceeee 35 den sonra gitmiyor ödemleşmeye başlıyorsunuz nefesiniz kaçıyor yolda yürünmüyor Kalp çarpıntısı terlemeler derken bitecek bu günlerde hayırlısıyla 🫠
ozlemyilmaz60 Aynı canım 3. Gebeliğini yaşayan biri olarak söylüyorum artık son haftalar çok zor geçiyor bugün büyük kızım sarma istedi inanır mısn sandalye de oturamadım her 10 dakika da bir yürümeye kalktım bazen gece deliksiz uyuyorum o bile her yerimi ağrıtıyor bazen yatamıyorum yine aynı yani bu saatten sonra konfor beklemek yok doğurana kadar böyle 😅
Senemceeee ozlemyilmaz60 evet ya bu akşam otururken çok zorlandım ilk defa demek 7. Ayın sonunda böyle oluyormuş teşekkür ederim cevap için😍 Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin hepimize
Senemceeee Semayyy evett hayırlısıyla atlatalım 🥹🙏🏼 geceleri pek uyanmıyorum halen ama dönüşler kalkışlar çok zorluyor dediğiniz gibi ayakta durmak ekstra zor