Burdabirivar1 meryem4152 ben de gecer diye düşünmüştüm dogumda cok odem oldu ben de daha kötü oldu hareket edemiyodum filab odemler gittikce agrilar hafifledi ama 1 ayi gecmesine ragmen hala iyilesmedi sanırım doktora gitmek gerekecek
meryem4152 Burdabirivar1 peki sizde şey oluyor mu mesela çok yatınca ya da yatarken bacağınızın arasına yastık koymayınca çok fena acı oluyor mu bacak aranızda
Burdabirivar1 meryem4152 tabi tabi merdiven cikamiyodum arabaya binemiyodum yatakta donmek vs zaten cok sikintiydi bi seyler giyip cikarmak
Burdabirivar1 meryem4152 sezaryen oldum belki kolay olabilirdi ama catala filan cikarken bile sürekli yardim almak zorunda kaldim kontrol edilirkeb filan hic bacagimi filab cekemedim kolay olur muydu bilmiyorum belki de olurdu