Denizroj Kızlar 17 hafta iki günlük hamileyim. Doktor bugun erkek dedi yanılma ihtimali var mı acaba, bazen kordon da o şekilde sanılıyor ya merak ediyorum
Krvn53 Denizroj bence degismez 12 haftadan beri bana hep erkek dedi degsmedi ultrasyon kagidinda belli size verdimi
bicirinannesi Denizroj bana da 17+5 te erkek dedi canım kesin dedi hem de ama yine de detaylıyı bekliyorum 😂
Kelebek123 Denizroj aynıyız. Ben de 17+2 yim. Bqna da erkek desi bugün. 13 de erkek olabilir demişti bugün kesinleşti. Pipi gördüyse net değişmez.
Handegunas Erkek diyince kesin erkek diye biliyorum. Kızlarda yanılma olabiliyor hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın 😍
Denizroj Krvn53 11 de belli değildi benim bugun belli oldu. Verdi kağıdı ben anlayamıyorum fotoğraftan
Deniziimmm Kızlar ultrasonda bebek önce solda sonra sağda kafa kısmı neden kaynaklı acaba makinadan makinaya mı fark ediyor acaba