bklc94 Selam canım 💖 İnşallah kısa zamanda sağlıkla olur bebeğiniz 🌸 Biz de bir senedir istiyoruz. Bir kere kimyasal oldu nisanda. Ekimde polip görüldü hsg’de, onu aldırdım. Ama yine olmadı. Doktor hiç eşimle ilgili bir şey demedi. Eşimi hangi doktora götürmem gerekiyor? Bende görünürde hiçbir sorun kalmadı şu an. Bu ay ovülasyon testi ile deneyip olmazsa eşim de görünsün istiyorum da 😕