eladmn00 zelisars canım ilk doğum ve herşey yolunda ise normal doğumu 41 kadar bekleyenler oluyor aksi bir durum da sezaryana alıyorlar eğer sancın ve açılman yoksa suni sancı ile başlatabilirler
cokkasmabeabi zelisars genelde söylemiyorlar. Devlet hastanesinde öncelik normal doğum zaten. Son dakika sorun olunca sezaryene alırlar. Ama başından belirli sorunlar varsa sezaryen günü verilir zaten
nazarsalcan Oğluma hamileyken hiç doğum su gün olucak sezeryan yada normal demediler çatı muayenesi bile yapmadılar geceden sabaha sancım geldi duş alincada geçmedi gittikçe arttı hastaneye gittim ve doğuma aldılar devlet hastanesi çok ilgisiz oluyo ztn