Gecen hafta muayene oldum. Bugün seker yüklemesi yaptırdım. 2 saat sonra sonuçlar çıkar e nabiza düşer dediler. Kendi doktoruma gösterecegim için eve döndüm. Enabizda ziyaretlerimde işlemler kısmında görünüyor yapıldığı ama tahlillerde görünmüyor. O yüzden sonucu göremiyorum. Pazartesi gitsem sonuçları verirler mi yoksa sadece Zeynep kamildeki doktorlar mi görebiliyor?