hazirannnn bence normal, benim bi tanıdığımda olmuştu… kiloluda değildi sadece hafif göbeğim var derdi. ilk zamanlar vajinal bakmışlar. kalp atışını da vajinalde görmüşler. bebek büyüyünce haftasını tam hatırlamıyorum anca o zamandan sonra karından görmeye başlamışlar