Ben yeliz acara gittim hiç memnun kalmadım. Zaten şuanda yok o gitti. Devlette en iyisi Harun bey ve sefa bey. Ben özele gidiyorum dursun beye. İlk doğumumda onda olmuştu. İstanbulda 2 dr yeliz acar sağlık ocağı gitmediğim dr kalmadı enfeksiyon için. Dursun beye gittim 10 günde geçti. 1 yıl süren enfeksiyonum. Ama devlete gidecek olsaydım Harun bey yada sefa beye giderdim.