cicekbahcesi_ yeni sezeryen oldum doktorum kırkın çıkınca gel korunma yönetmelerini vs konuşuruz hem demişti de oda sürekli bu yöntemi yapıyor hastalarına paylaşım yapıyorda etkili mi nasıl bir şey merak ettim
almila1723 cicekbahcesi_ evet etkili fakat 3-4 yıl aynı menapoza girmiş gibi adet olmuyorsunuz bu nedenle ödem topluyorsunuz kg aldırıyor
cokkasmabeabi cicekbahcesi_ yan etki. Kesinliği yok. Tüm korunma yöntemlerinde de benzer yan etkiler var aylık iğne yaptıran arkadaşım da adet görmüyor.
cicekbahcesi_ cokkasmabeabi tüm korunma yöntemleri mi böyle adet düzensizliği yapıyor ilaç ve iğneler
cicekbahcesi_ gmzkr peki sonrasında nasıl hamile kalmak istediğinde kalıyor adet düzensizliği sıkıntılı olmaz mı
gmzkr cicekbahcesi_ Bilmiyorum kardeşim ikinci çocuktan sonra taktırdı. İkinci bebeği şu an 9 aylık. 3 yıl koruyuculuğu varmış. Ama adetim düzensiz oluyor dedi. İmplant çıkınca herhalde düzene girer adet de.