Bu durum kafama çok takılıyor.. Lekelenme yaşadığım için gebeliğimin 5. Haftasından itibaren 200 mg sabah 200 mg akşam olmak üzere fitil olarak progestan kullanıyorum. Ama sonuçta dışarıdan ekstra hormon alıyoruz. İçtiğimiz ilaçlar, vitaminler bile bebeği doğrudan etkilerken acaba bu dışarıdan aldığımız hormon mesela erkek olursa erkek bebeğin hormonlarını etkiliyor mu diye kafama çok takılıyor. Bu konuda bilgisi olan veya doktoruna soran var mı?