Gebeyimm kesinlikle kullanma nasıl diyebiliyorsunuz? Siz psikiyatrist misiniz kadın doğumcu mu? Kadının ne halde olduğunu bilmiyoruz. Belki çok kötü depresyonda ve mümkünse ilk 3 ay kullanmasın tabi ama duruma göre ilk üç ayda bile nadir durumlarda kullanılabilir. Hamilelik depresyonu ciddi bir meseledir. Ciddi bir depresyonda intihar riski, yeme bozukluğu, uyku sorunu olur. Bunlar bebek için ilaçtan daha tehlikeli olabilir. Böyle direk kullanma ya da kullan demek kimseye düşmez. Doktoru durumuna göre karar verecektir.