cihangiri bende aşırı ağrılar hala yaşıyorum Klomen kullanmıştım ardndan duplaton kullandım ilaç bitti 2. Günü bir damla leke geldi 3. Günü ve 4. Günü yine aynı bu sabah kan verdim negatif çıktı Regl hala başlamadı çok umutluydum belirtilerden dolayı ama malesef olmadı umarım sizin ki olur buna çok sevinirim