Senayerva Kızlar şimdi gülenler olucaktır biliyorum daha çok erken ama az önce bacaklarımı büktüm karnıma doğru çektim telefonla konuşuyordum tam bebeğin bulunduğu yerde çok hafif bir tekme gibi atma gibi bir hareket hissettim gaz hareketi falan olmadığına eminim çünkü kasığımda gazın ne işi var 😂 Bunu yaşayan varmı ?
Yasmnnn Senayerva ben 21 haftalıkken hissettim ilk.. 9 haftalıkken imkansız malesef o muhtemelen bagırsak hareketi falandır benim hayla oluyor ve bebek hareketine benziyor
Gebeyimm Dyglila 9-10 haftada anca kalp atışı duyuluyor damar atması yada gaz hareketidir o dönemde hissetmesi imkansız
Dyglila Deryassssssss valla kişiden kişiye değişiyor. Ama 16. Haftadan sonra hissedersin kimisi 20. Haftadan sonra bile hissediyor. Senin az kalmış ama hissetmene😊
Papatyapapatya Deryassssssss ben 18 hafta oldum daha hiss etmiyotum doktorumda 20 ci haftadan önce böyle beklentilere girme demişti...9haftalık daha minnacık canım bağırsakların çok hareketli oluyor...
Kelebegimmm Bende 11. Haftadayım.yatarken öylesine elimi kasığıma kıydum 10-15 sanşye falan titreme gibi oldu.bağırsak hareketlerlni biliyoru.o neydş aceba🤔
Merveihsan42 Benim ikinci gebeliğim 28 haftalık olduk ama daha halen hissedemiyorum o yüzden çok mümkün değil bence 😊
Zeynpatak Merveihsan42 sok oldum ben de 28 gorunce . Aynen 19 da az az hissetmeye baslamistim ben de 9 cok erken
Zmrtbdk İlk gebelik bile olsa hissedemezsiniz.Henüz çok erken.Bebek daha yerleşiyor.Küçül seğirmeler normal ama bahsettiğiniz anlamda Bebek hareketi olamazlar maalesef.
honey Ben 16.haftamdayım, bir kaç gündür hani göz seyirir yada damar oynaması derler ya vücudun herhangi bir yerinde, aynı ona benzer, pıt pıt şeklinde bir şeyler oluyor gibi, galiba bebiş o :))
Papatyapapatya honey sanki kıdıklanıyor dimi???böyle balık yüzüyor gibi...ben dede bir kaç defa oldu ama tam anlamadım bağırsakmı yoksa bebekmi..ama neresi kıdıklansa orası kaşınıyor
meryemm_demir Senayerva hissetmen için bebeğinin güçlenmesi lazım büyüyen ve gerilen rahim kasın atmış olabilir kas hareketi olabilir yani
honey Papatyapapatya sanki böyle baloncuk patlıyor gibi, ama dediğim gibi hani vücut yorgun falan olduğunda damar oynar ya , aynısı karnımda oluyor sanki, ben öyle tarif edebiliyorum şu anda anca :))
Papatyapapatya honey aynen ben tatlı yediğimde hiss ediyorum...günde kaç defa gün içinde tatlı yesem aynı durum oluyor...deyişik bi durım ama bebeköi diye tam çıkaramıyorum...🌼❤