baby0707 27.haftadan beri hickirik tutuyor suan 33+4olduk gunde iki kere bazen uc kere tuttugu oluyor dr normal dedi nefes almayi ogreniyomus cigerleri gelismesi acisindan
Deleted33000 baby0707 benim oğlum doğum anında bile hickiriyoedu nst de çıkıyordu ve hissediyordum canım doğdu hala çok hıçkırık tutar yiyesim geliyor
ozguvenc o kadar çok tutuyor ki 36+4teyiz şu an bile atıyor tık tık tık 😅damar atar gibi bi de rahatsız ediyo ama evlat işte 😅
aframoms13 baby0707 benim kızım çok çok hıckırırdı eşim korkuyordu cocuga bişimi oldu doktora mı gitsek diye 🤣 o hissi özledim. Sonra dogdu minnacıkken yine hıckırıyordu pilli bebek gibi🥹