seydaaa29 36+4 günlük hamileyim bebeğimin kilosu 2440.Doktor bugün 38 ya da 39.haftada doğuma alabileceğini söyledi kilo alımı yavaş.Bu durumu yaşayan var mı ? 2-3 hafta gerilik var nerdeyse
aryabe seydaaa29 Benim de aynı ama takmıyorum fazla , ölçülere göre kilo bekirleniyor. Sağlıkla gelsinler inşallah .
Semilk05 seydaaa29 ben 39+3 de 2700 doğum yaptım sağlıklı olsun da gerisi boş kızım şimdi yaşıtlarının çok çok önünde gidiyor kiloya takılmayım
m3ltem seydaaa29 dünde bize aynısını dediler 32 +4 haftalığız 3 haftalık geriden gelme söz konusu muane süresini 3 günde 1e düşürdü
winnie_the_pooh seydaaa29 34. Haftada 2300 dü. 36. Haftada 2500 olmuş. Benimkide çok yavaş kilo alıyor ama doktor sıkıntı olmaz dedi. Doğum için de bir şey söylemedi. Size sezaryen mi dedi
seydaaa29 winnie_the_pooh benim ilk doğumum normal doğum.Sezeryan mı olacak normal mi olacak şuan bilmiyorum bununla ilgili bir şey söylemedi doktorum.Bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söylemişti geçtiğimiz haftalarda 38-39 da doğuma alacağım kilo almıyor diyince korktum ben açıkçası:(
asaf_ evet kızım haftasından geri geliyodu artı suyu bitmişti acil sezeryana alınmıştım ben ama suyunda çok etkisi vardı doktorumuzun dediğine göre küveste kaldı bu yüzden kızım inşallah sizde böle olmaz