Minkowski07 Kızlar çarşamba günü doğumum var çok heyecanlıyım 🥹bu zamana kadar isimde karar veremedik en son Sare hüma ismine karar verdik sizce nasıl 🌸
TugceMomyy İnşallah doğumunuz güzel geçer sağlıkla kucağınıza alırsınız🥰 Sare tek başına çok güzel sade ve asil sare hüma söylerken uyumsuz gibi biraz tabiki siz bilirsiniz .
gunelozturkq Minkowski07 kaç haftalıkken giriyorsunuz sezeryana ilk gebeliğinizmi bende 36 haftalık gebeyim de daha doktorum sezeryan günü vermedi bana merk icerisinde bekliyorum sezeryan günümü
Minkowski07 gunelozturkq ben normalde şuan 36+5 im doktorum 37 + 3 de sezeryana alacak ben 38 haftayı bulsun istiyordum ama yeterince gelişmiş alalım dedi o yüzden çarşambaya gün verdi
gunelozturkq Minkowski07 inşallah sağ salim alirsiniz kucağiniza 🙏🏻 bende 36 haftayı doldurdum önümüzdeki hafta kontrolüm var bebişin iki hafta önden gidiyor gelişimi bakalım bana ne zaman verecek sezeryan tarihini