bsremr19 Üzülmeyin kuzenimin oğlunda da vardı ,sanırım Gazi Üniversitesi hastanesinde bi cerraha ameliyat ettirdiler şimdi gayet güzel duruyor çok ufak dikiş izi var oda zamanla geçer gibi. Yüzünün kesin net görüntüsü var mı ? Detaylı ultrasonda daha net anlaşılır