Eda42_ merhaba benm de doktorum haftaya bebek yine görünmezse müdahale ederiz aç gel dedi sata göre 7+2 olmalı ama dün kese boyutu 5 hafta ölçüldü ve içi boş, ben iki hafta falan beklemeyi düşünüyorum ama sonuç değişmezse kürtaj olacak, tüp bebek dr um neden bu şekilde oldu bakılsın alınan kese bi teste gönderilsin dedi kendi ilimde yapılıyormuş Ankara’ya gönderiliyor muş özel bi hastenede muayene oluyr m hatta sordum test 18000₺ denildi, kromozom testi gibi birşeydi adıda siz kürtajdan sonra keseyi tahlile falan gönderdiniz mi acaba kaç haftalıktı kaç günde sonuç geldi, ayrıca kürtajdan çok korkuyorum🙁