turkmenoglu Erken gebelik testi kullananlar adet gününüzden kaç gün önce yaptınız gebeliği olupta negatif çıkan oldumu yorumlarınızı bekliyorum
nurbanucil turkmenoglu ben 4-5 gün kala yaptım. Hiç yanıltıcı çıkmadı daha evvelden de aynı markayı kullandım. Predictor markaydı aldığım.
aselinannesi38_ turkmenoglu ben bir hafta önce yaptım negatifti 3 gün geçti yaptım pozitif canım beta 1000 di öğrendiğimde
turkmenoglu seymanur50 adete 2 gün kala yaptım ama bir şey göremedim hayırlısı artık teşekkür ederim canım
bebegimle_ben turkmenoglu dpo canim pik gununden sonraki gun saymaya baslanir dpo 1 diye baslar 9 da 10 11 yada 12 de 13 de test pizitif cikar yani bekleme suresidir
turkmenoglu bebegimle_ben anladım canım evet şimdi anladım biliyorum aslında bunu ama dpo olarak adlandırıldığını bilmiyordum🤭