TugbaveBebisi Kızlar merhaba 32.haftada çalışır raporunu aldım ve işyerinde sgk sistemine raporum düştü.Şimdi 36+6 da tekrar hastaneden bir evrak almam gerekiyor mu? Yoksa sadece iş yerine söyleyip çıkmam mı gerekiyor ? Bu arada hem iş yerim özel sektör hemde hastanem özel medicalpark
Mavisessizlik TugbaveBebisi 37. Hafta oldugunda çalışamaz raparu dr unuz vericek. Ama gün tam olması gerekıyor