ayysees Diş etlerim çok fazla şişmiş hatta dişimin birinin arası ayrılmış ağrıyor bazen diş etlerim kanıyor fırçalarken çekiniyorum kıpkırmızı olmuş napabilirim acaba?
userrrr_ ayysees canım bi doktora git istersen o şekilde beklemen enfeksiyona yol açar ben diş hekimi asistanıyım gebelikte işlem yapıyoruz seninki zaten diş eti tedavisi olur uyuşturma falan yapılmıyor
ayysees userrrr_ doktora gittim hamilelikteki hormonlardandır dedi sadece diş taşı temizliği yapabilirim başka bir sıkıntı görünmüyor dedi
userrrr_ ayysees yaptırabilirsin onu seni çok rahatlatır ondan sonra tuzlu suyla gargara ve düzenli fırçalamayla düzelir
fatmayzgn Ben 2 hafta çektim doktora gittim gargara verdi sadece oda bir işe yaramadı 3. Haftadayım hala sabahları çok kötü şişmiş oluyor gün içinde daha iyi