busra0163 İyi akşamlar aranızda 4. Bebeğide normal doğum yapan anneler doğum süreci nasıldı dikiş vesaire oldumu diğerlerine nazaran sancı açılma vs nasıl ilerledi
htc5858 busra0163 3 normal doğum yaptım, bu 4 olucak inşlh 36+5 doktor çok baskı yapıyor heran doğum açılma olabilir dedi, baş aşağı zaten doğum pozisyonu almış, bende şurada beklim nasıl olacak 🤭
hilal858_ htc5858 3.dogumun hızlı mi ilerledi. Benim 3.normal doğum olucak.Bana doktor evde bekleme hızlı ilerler doğumun dedi. Diğer 2 doğumumun arası 23 ay ve kesik atılmıştı heo şimdi 9 sene aradan sonra yine doğumda kesik atılır mı ki🙄
htc5858 hilal858_ evet 3.doğum daha hızlı oldu 11 gibi sancılar başladı 3 cm açıklık vardı 14.10 da doğum oldu kesisiz güzel bir doğum Du benmde ortalama 26 ay vardı arada
hilal858_ htc5858 Ay inşallah benimde bu sefer kesisiz olur benim 9 sene geçtiği için ufakta olsa bir ümidim var ama bakalım😅 Allah’a kalmış artık. Kesiyide acıdan felen değilde kesildiğini hissediyorsun birde dikiş anını sevmiyorum sonrasında da dikişler düsene kadar da oturamıyorsun felen uzun iş🙄🙂 benim 2.dogumda 11 de gelip 14.45 de doğum olmuştu☺️