Kızlar 10 gün önce normal doğum yaptım ne yazıkki çocuk çıkarken iç dış parçaladı beni hemen ameliyata aldılar belden aşağı uyuşturdular .Makata kadar yırtılmam oldu .1 saat veya daha geç sürdü ameliyatım .Ama çok aşırı zorlandım dikişlerim çok ağrıyor aşırı daha oturamadım hiç sadece yatıyorum.Yatarak emziriyorum bebeğimi🥹Yok böyle bir şey ya .Kızlar bu ağrolar ne zaman geçecek bu dikişlerim çok yoruldum artık yürümeltw zorlanıyorum ayakta yemek yiyorum tuvalete çıkmaktan korkuyorum kabız olmaktanda .Oramı temiz tutmam gerekiyor 10-15 dk tuvalette geçiyor .Ne zaman normale dönerim ne olur yardımcı olun bana .Nasıl daha hızlı iyileşirim .yaşayan ölü gibiyim şuanda🥹☹️