Kızlar yarın 35. Haftaya giricem birkaç gündür sürekli başım dönüyor hiç bir şey yapamıyorum. Şeker tansiyon normal çıkıyor ama ne yaptıysam geçiremiyorum. Hastaneye gitsem yatış verirler diye korkuyorum. Baş dönmesi normal mi yada neyin eksikliği baş dönmesi yapabilir bilgisi olan var mı?