@bbk28 @mrvrm kızlar selam
Ben 24 yaşımda amh değerimin 0.86 olduğunu öğrendim daha sonra 30 yaşıma kadar tüp bebek tedavisi gördüm bu süreçte amh değerm dahada düştü tabi. 6 tüp bebek denemesinden 2 tane düşüğüm var. Hem yumurta rezervi az hemde kalitesi az benimkinin bu yüzden oluşan embriylsr sağlıksız oluyodu. Pgt ye gönderdiğimizde hem hastalıklı geliyodu. Tabi stres tavan yılların vermiş olduğu yorgunlukta var. Ben en son bıraktm eşimede ddm benden razıysan ben va geçiyorum artık kendi hayatıma bakıcam. Sonra ben sağlıklı beslenmeye başladım spor düzenli yürüyüş her gün falan. Tsbi bu süreçte tamemen bebek fikri çıktı aklımdan psikolojim o kadar düzeldi ki anlatamam ve 7. Ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim. Onda bile ihtimal vermedim adetim 3 gün geçti dedm zaten azalmıştı heralde menepoza giriyorum. Sonrasınsa öğrendik hamile olduğumu. Şuan 32 yaşımdaym oğlum 10 aylık. 🥰
Amh değerinin hiç bir önemi yok arkadaşlar tecrübelerimle yazıyorum hiç bir doktr amh değerini önemsemez. Önemli olan kaç yumurtan var ve kalitesi nasıl.. 0.86 ikende benim toplamda 10 yumurtam vardı, 0.48 e düştüğünde de 10 yumurtam vardı görünen neyse o önemli olan.
Sağlıklı beslenenin en büyük tavsiyem yumurtanın kalitesi buna bağlı ilaçlar falan sonra geliyor. Sağlıklı yaşam ve az stres ..
Yıllarca tüp bebek tedavisi görüp bu şekilde sonuç alan bir arkadaşınızdan size tavsiyedir ❤