saricivciv_ Haraket var sğdan sola geçiş gibi yada içerden gelıyor gibi haraketler anlamadım endişelenmeye başladım iyice bide karnım çok gergin suyum mu arttı acaba zaten suyum üst sınırdaydı çikolata yıyorum haraker etsın dıye ama bu seferde korkuyorum
Es07 Alan daraldıkça güçlü vurmalar yerine ,kayma sürtme gibi yapıyor canım artık Yine de harekette bir gariplik olursa acile gidebilirsiniz