ela1128 Kızlar mide bulantınız ne zaman başladı 6+4üm dün hafif vardı bugün daha yoğun ama kusmadım yine de midem çok kötü gibi 🥹😓
VelizadAys ela1128 6haftadan itbaren başladı 18haftaya kadar şimdi 24+2ama ara sıra kusmalarım oluyo tabi herkesin bünyesi farklı
annebaliii ela1128 adet gecıkmedem kusmaya başladım ılk oğlumda doğuma kadar sürdü bunda da aynı performans var 18 hafta hıc eksılöe yok aynı devam
Mrh16 ela1128 ilk kızımda hiç bişey yaşamadım ama 2. Bebiş beni sabhlari yemek yiyene kadar biraz kötü yapıyo nezman gecicek bilmiyorum 14hafta olduk.progestan kullanıyorsun canım onunda etkisi olduğunu söylüyorlar ama
Es07 Herkesin midesi bulamıyor Bazısı da benim gibi 9 ay kusuyor Herkesin farklı ilerliyor gebelik süreci
posy seeloo ben de 17. Haftadayım sürecin başından beri hiç mide bulantım olmadı inşallah böyle devam eder yani sizinde 10. Haftaya kadar olmadıysa devamında da olmayabilir ben yokluyorum kendi mi arada ama güzel bu haftaya kadar iyi ilerledik 😄
VelizadAys ela1128 evet ya açlıktan ağladığımı bilirim yani en zoru oydu benim için ama doktorunuzla konuşa bilirsiniz ilaç yada serum vere bilir
Gokturkmom_ ela1128 Ben doğum yapalı çok oldu oğlum 14 aylık oldu🥹 Ama hamileliğimde bulantı bi gitti bi geldi sonuna kadar yaşadım hiç tamemen geçmedi🙇🏻♀️ Sabah bulantısı çok oluyordu benim açlıktan🥹Aç kalmamaya çalışın oda bulantı yapıyor az az sık sık yiyin
seeloo posy toplum içinde çok kötüyüm diyorum Allah korusun herkes biz gibi iyi değil 🧿 ilerleyen süreci göreceğiz
posy seeloo bana soranlara iyiyim diyip geçiyorum detay vermiyorum. Hamilelik sonuçta dinlenmek istiyorum , bir yere çağırdıklarında gelemicem diyorum insanlar kötü olduğumu düşünüyor aynen diyip geçiyorum 😄
Es07 ela1128 Tamamen geçirmiyor cnm Yediklerim dokunuyor Sırtıma vuruyor ağrısı Bel ağrımdan sırt ağrımı unuttum son 5 haftadır gerçi Artık doğsun istiyorum 😂
Gokturkmom_ ela1128 Teşekkür ederim umarım bi an önce hafifler prilam dr kullanabilirsiniz bulantı için