yurdtas Kızlar hamile yastığı alacağım e bebek mağazalarında var mı daha önce hiç dikkat etmedim yoksa sipariş vereceğim? Önerdiğiniz bir model var mı?
bebegimle_ben yurdtas var canim vok guzel hamilelik yastigi var bende bir tane aldim memnundum ilk gebeligimde
Oozzggee1 E bebektete var bana l şeklinde alma kullanışlı değil yatakta çok yer kaplıyor hem dediler bende bel destekli olanından almayı düşünüyorum hatta indirim var canım
bebegimle_ben Oozzggee1 ben de aldim canim kalin ortasi duz kenari l seklinde degil u seklinde memnunum
yurdtas Oozzggee1 çok teşekkürler ☺️bende öyle düşündğm onlar kocaman geldi bu iki yanda yastık olanları beğendim sanırım daha kullanıslı
yurdtas bebegimle_ben tesekkürler cevabınız için 😊 bakıyım birazda onlara yatakta cok yer kaplıyor mu
Oozzggee1 bebegimle_ben yıkamada sıkıntı olmadı değil mi yazın terletme yapıyor mu i? Bu arada Teşekkür ediyorum 🤗
Oozzggee1 yurdtas ay inşallah uyuyabiliriz kolay şekilde bacak arası yastıktan sürekli düzeltirim diye uykum bölünüyor
bebegimle_ben yurdtas valla bana kaplamiyor canim ve cok rahat her sekil yarabiluyorsun sana resmi atarim burda cok kulanisli ve iyi
yurdtas Oozzggee1 benimde öyle asla tahat pozisyonn alamıyorum hatta dün gece olmasın istiyorum dedim uyumak zorluyor beni
bebegimle_ben Oozzggee1 Oozzggee1 ben cok rahatim boynum belim hatta sirtina yakinlastir cok rahat yatiyorsun her sekil oluyor doktorumda bunu onermisti
betulco bebegimle_ben bende de u şeklinde olandan var çok memnunum bendeki bu kadar dolgun değildi ama işe yaradığını söyleyebilirim
bebegimle_ben yurdtas evet ben severek yatiyorum cok rahat bende duz bel icin olani vardi l seklinde hic isime yaramadi bu oyle rahatki yatisini her sekil yapabilirsin ve cok destek bel karin boyun omuz ben onsuz yatamiyom canim tavsiye ederim
bebegimle_ben Melody546 ben markasini bulurum canim turkiyedede vardir aynisi adi degisiktir ben yurt disindayim
bebegimle_ben bebegimle_ben Melody546 atiklarim ikiside iyi hepsi burada da satiliyor canim ama ilki daha iyi gibi benimki ona benziyor tabi yorumlara bakarak alabilirsin ama cok rahat normal yastigimi aramiyom onceden gece kalkiyordum bel agrisi vs