zeynspkan Bir haftadır vajina kemiklerim ağrıyor kalkarken yürürken çok zorluyor daha 14+3 deyim kanamam yok normal mi korkmaya başladım full dinlendim bu hafta bebek mi aşağıda acaba
meltemerennn zeynspkan çok erken başlamış 36.haftadayım yeni başladı o ağrı doktor bebek baskı yapıyor dedi
gzdeur Bnde üzüm süredir böyleyim Doktor normal diyor uyurken yastık koyup uyuyorum bacak arama daha hafifliyor agrım ben de uzun süredir cekğuırm bu agrıyı 28 haftam
eci13 Selamlar, kız erkek ayrımı değil bencede bebek büyüdükçe oluyor ben 28+2 deyim. Oturup kalkarken çok hissediyorum vajina kemik ağrısı. Sanırım büyüdükçede devam edecek doktorum normal dedi