Yenidoğan kıyafeti çok almayın bez ve ıslak mendil stoğu yapmayın bebek büyüdükçe bezler olmuyo ve her bez her ıslak mendil bebeğe uygun olmuyo pişik yapabiliyor ateş ölçer nebuluzator olmazsa olmaz birde ben anakucagini çok gereksiz buluyorum oğlum bı turlu sevmedi satmak zorunda kaldım şimdilik aklıma gelenler bunlar