sudeasko bmkl ben arada bir yiyorum ama güvendiğiniz yerden yemelisiniz etsiz olsada yeşilliklerin temiz olmasıda çok önemliymiş
MorKelebek54 bmkl yiyebilirsiniz. Etsiz olmasi onemli cunku. Ama midenizi yakabilir bunu bilerek yiyin
MorKelebek54 sudeasko durum seklinde degilde sıkma olarak alip evde marul yikanarak guvenle yenilebilir
dgngr bmkl ben her istediğimi yiyorum. Çiğ vs gibi yasak şeyler hariç her şey yenir. Zaten plesenta koruyo ve yararlı şeyleri bebeğe iletiyo
bmkl Teşekkür ederim hepinize ☺️ İnternette birkaç yerde etsiz olsa dahi yenmemeli yazıyordu ikilemde kalmıştım ama canım da çok çekiyordu 😂