Mirom Oğlum dan kalan yeni doğan takımlarını 2 paşama giydirmek için cikardim bazi yerleri sarı leke tutmuş sabun tozuyla 30 derece de yikadim kızlar ama malesef kimi yerler çıkmamış napayım çıkması icin atmakta istemiyorum yeni ve markalı hepsi basına gelen varmi aynısı
Esrayusuf Mirom kuzum ben onun üstüne aspirin ve yağ çözücü sıkıp çitiliyorum elimde ondan sonra makineye atıyorum mis gibi abla sağolsun yeğenimin eşyalarını getirir ben çıkarırım ama giysi renkli değilse yap bu dediğimi
Sultansare Mirom canım aynı şey benim de başıma geldi oğlumun kıyafetlerinin çoğunda vardı lekeler Beyaz sabunu rendeleyip sıcak suyun içinde kıyafetleri sabaha kadar beklettim 70 derece de yıkadım tamemen çıkmadı lekeler ama en azından hafifledi 😊