esrayde canım aynı haftalar da lekelenme ile yaşadım bu dediklerini başımdan aşağı kaynar sular döküldü gece acile gitmiştim lekelenme de olunca ağrılarım üstüne ebe doktorumla görüşüp eve gönderdi ertesi gün gelsin dedi korkulacak birşey değil dedi , ama ben dedim heralde gitti bebek , herhangi bi kanama alanı vs. Görmedi birkaç güne de bitti zaten ağrılar korkulacak birşey değil 😀