ysmnvrl 29 ve 25 yaşında 2 kardeşiz. Annem yıllar önce bizi çok memnun edecek o 2 ismi bulmuş , Selin-Pelin. Hem uyumları hem enerjileri çok güzel bence çevremde Selin-Pelin 2 kardeş daha var isim çok etkiliyor bence 🥰 kızım olursa ilerde ben Melin, kardeşim de Helin düşünüyor ayrıca 😀