Merhaba arkadaşlar fetal DNA da cinsiyet yanlış çıkan varmı aranız da? En başından beri bana hep erkek dedi doktorum ikili test için fetal DNA gönderdik şükür sonuçlarımız temiz geldi ama cinsiyet kız yazıyormuş öyle dedi doktorum. Ultrosona girdim ama göstermedi yine iki hafta sonra detaylı ultrosona giricem. Başına gelen varmı merak ettim? Bir daha değişirse baya bir şok olacak bizim için😀 erkek kıyafetlerine bakarken bir anda kız kıyafetlerine bakarken bulduk kendimizi şimdi detaylı ultrosonda da farklı çıkarsa doğumu beklicem inancımı kaybettim vallahi😆