Hanımlar hamile olduğumu daha yeni öğrendim. Eşimle 16-21 Mayıs için Mısıra tatil planı yapıyorduk biletlerimizi almıştık. Hesaplarıma göre o tarihlerde 19 haftalık gebe olmuş olucam. Sizce biletleri iptal mi etmeliyim yoksa o tarihte mısır da hava çok sıcak olmaz ve hamilelik daha ilerlememiş olduğu için zor bir tatil olmaz gidebilirsin mi diyorsunuz Önerileriniz nedir? Kafam karış olduğu için çok koruyorum