melisasak35 suleeozel iki arkadaşımda orda doğum yaptı hijyen olarakta hastane ortamı doktor vs olarakta çok memnun kaldırlar o hastaneyi hiç kötüleyeni duymadım vallaha
flz3576 suleeozel valla benim arkadaş orda normal doğum yaptı her konuda berbattı dedi çok pişmandı hijyen konusunda vs ve oraya suriyeli çok gidiyor inanın hiç gidesi gelmiyor
aysblz Bucada oturuyorum ama muayeneye bile gitmiyorum oraya ben hijyenini hiç beğenmiyorum sezeryan konusunda bilgim yok
abdann bucada oturuyorum ben oraya gidiyordum doğumumla alakalı durumdan kaynaklı Efe üniversitesine gönderdiler şu an çok memnun kaldım